Rolul postului:
Dezvoltă și consolidează piețe noi și portofoliul de parteneri pentru vânzarea produselor pe piețe externe, în conformitate cu politica comercială a companiei și procedurile de lucru interne.
Responsabilități:
- Organizează și participă activ la târgurile internaționale de profil împreună cu echipa de Marketing și Vânzări;
- Negociază cu partenerii externi (existenți și potențiali) contractele de vânzări, conform politicii companiei;
- Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor lunare și anuale – volum și profitabilitate;
- Analizează permanent piața, prețurile practicate, soluții alternative, caracteristici tehnice inovative în industrie și prezintă concluzii și propuneri managerului direct;
- Menține relații de colaborare profesională cu partenerii existenți și se documentează în vederea identificării de noi oportunități pentru dezvoltarea business-ului;
- Asigură colaborarea și comunicarea internă cu departamentele implicate în procesele de vânzare export (producție, logistică, marketing, execuție contracte etc.).
Cerințe:
- Disponibilitate pentru deplasare internă și internațională;
- Experiență profesională în mediul internațional de minim 3 ani;
- Orientare către rezultate;
- Bune competențe de comunicare și negociere, muncă în echipă, orientare către client;
- Competențe lingvistice (engleză, o altă limbă reprezintă un avantaj), la un nivel avansat de comunicare;
- Are cunoștințele necesare de comerț internațional și legislație vamală pentru executarea exporturilor;
- Se informează continuu despre modificări în aceste domenii.