Participarea PRUTUL ca expozant la PLMA Amsterdam în 2025 a reprezentat o nouă oportunitate de a prezenta portofoliul de produse PRUTUL sub marcă proprie și de a interacționa cu retaileri internaționali interesați de soluții moderne și fiabile de Private Label.
Și în acest an, am demonstrat angajamentul nostru față de calitate, inovație și sustenabilitate, evidențiind versatilitatea și competitivitatea produselor noastre. Prezența la eveniment a contribuit la consolidarea relațiilor comerciale existente și a deschis noi direcții de colaborare pe piețele internaționale, confirmând poziția PRUTUL ca partener de încredere în industria alimentară.
În perioada 19–23 octombrie 2024, compania PRUTUL a fost prezentă la SIAL Paris, unul dintre cele mai importante târguri internaționale dedicate inovației și tendințelor din industria alimentară.
Ne-ati găsiți în cadrul Pavilionului României – Hall 4, Stand 4 L105, unde v-am invitat să descoperiți portofoliul nostru de produse de calitate, adaptate cerințelor piețelor internaționale, sub mărcile proprii sau în regim de Private Label.
Evenimentul marchează 60 de ani de SIAL și a oferit oportunitatea perfectă de a ne conecta cu profesioniști din întreaga lume, de a discuta parteneriate și de a explora noi direcții de dezvoltare în sectorul agroalimentar.
La Sial Paris, unul dintre cele mai mari târguri internaționale dedicate inovației în industria alimentară, PRUTUL a avut ocazia de a prezenta ca expozant gama sa diversificată de produse, evidențiind tradiția și calitatea uleiurilor vegetale. Evenimentul a reprezentat un mediu excelent pentru a descoperi noi tendințe de consum, a interacționa cu profesioniști din industrie și de a explora noi piețe pentru dezvoltarea businessului.
Participarea PRUTUL ca expozant la PLMA Amsterdam in 2024 ne-a oferit oportunitatea de a prezenta portofoliul de produse PRUTUL sub marcă proprie și de a interacționa cu mari retaileri internaționali interesați de soluții de Private Label. Am avut ocazia să demonstrăm calitatea și inovația produselor noastre, consolidând parteneriate strategice și deschizând noi oportunități de colaborare pe piețele internaționale.
Ne bucurăm ca vom relua participarea la târgurile alimentare internaționale, cu stand și prezență fizică, după doi ani de participări digitale.
Primul eveniment la care vom merge în această primăvară este târgul Food Expo Atena, care va avea loc în perioada 12-14 Martie 2022, și în cadrul căruia vom fi expozanți în Pavilionul 1, la standul nr. F26.
Suntem încântați de această nouă ocazie de a ne prezenta uleiul 100% High Oleic pe care îl producem și comercializăm sub o gamă nouă și diversă de ambalaje dedicate consumatorilor casnici și industriei Horeca.
În această toamnă am continuat tradiția participării la cele mai prestigioase târguri alimentare din lume. De această dată în mediul digital, respectând distanțarea socială dar fiind totuși aproape de parteneri și clienți potențiali cum facem de fiecare dată.
Astfel, sfârșitul lunii septembrie ne-a găsit într-un format nou pentru toată lumea, în fața unui stand digital de companie, în cadrul primei ediții 100% online a SIAL Canada.
Anul acesta am încheiat seria de participări la târgurile internaționale alături de Private Label Manufacturers Association – International Council (PLMA), cea mai mare asociație internațională de private label din lume. În perioada 2-3 Decembrie 2020 am fost expozanți în cadrul “World of Private Label” International Trade Show, unde ne-am prezentat portofoliul complet de uleiuri vegetale de floarea-soarelui.
Acest eveniment B2B unic și 100% digital a fost o experiență plăcută și suntem încrezători că va fi ca în fiecare an o ocazie bună atât pentru producători cât și pentru retaileri să aducă împreună la raft consumatorilor din întreaga lume produse inovative și de cea mai înaltă calitate.
Cu ocazia Sărbătorilor Pascale, Spornic te premiază pentru fiecare strop de tradiție adus în bucătăria ta! Prepară rețetele preferate alături de cei dragi și poți câștiga premii delicioase:
🥇 2x friteuze Tefal
🛍️ 6x vouchere de cumpărături în valoare de 100 lei fiecare
Mecanism: Postează în comentarii o poză cu preparatul de Paște pe care l-au pregătit cu Spornic (împreună cu sticla de Spornic) si spune-ne cum te-a ajutat Spornic să aducă un strop de tradiție românească la masa ta de Paște. Păstrează bonul fiscal care atesată achiziția produsului!
Fie că pregătești cozonac, drob sau ouă roșii, Spornic este alături de tine în fiecare rețetă!
Campanie valabilă în perioada 17.04-24.04.2025, conform regulamentului campaniei.
Mecanism: Ghicește ingredientul secret din biscuiții inimioară pregătiți cu Spornic, argumentează răspunsul și poți câștiga:
Mecanism: Spune-ne în comentarii cu ce ulei Spornic ai face pereche în luna iubirii (1, 2, 3 sau 4) și în ce preparate l-ai folosi pentru persoana iubita și poți câștiga:
Mecanism: Descrie preparatul tău preferat gătit cu Spornic și poți câștiga:
Tu alegi rețeta, tu alegi premiul!
Perioada campaniei: 7 martie – 2 mai 2024.
Spornic Bun la toate lansează o nouă campanie de comunicare de brand, intitulată “Pe măsura tuturor poftelor tale!”.
Elementul esențial și măsura lucrurilor indiferent de preparatele pe care le gătim este uleiul de floarea-soarelui, produs îndrăgit și nelipsit din bucătăriile românilor dintotdeauna.
Prin această campanie este anunțată extinderea gamei cu două noi gramaje, de 1.5L și 2L cu mâner, inovații în categoria de ulei, pe care ne bucurăm să le punem la dispoziția consumatorilor din întreaga țară, produsele regăsindu-se în comerțul modern și traditional.
Începând din această toamnă, brandul de ulei 100% High Oleic Spornic Omega 9 este disponibil consumatorilor și în noile variante de gramaje de 1.5L și 2L.
Continuarea campaniei de comunicare a brandului, “Din bucătărie în bucătărie ducem mai departe vestea primului ulei 100% High Oleic din România”, readuce în prim plan bucuria gătitului acasă alături de blogger-ul de cooking nr. 1 în România, Geanina Staicu-Avram (JamilaCuisine), cu peste 1.500.000 subscribers pe canalul de YouTube.
La finalul acestei toamne am lansat cea mai recentă campanie de comunicare a brandului Spornic Omega 9, primul ulei 100% High Oleic din România.
Lansarea noului produs are loc într-un an mai puțin obișnuit, care a readus în prim plan bucuria gătitului acasă. Românii au inundat Internetul cu reușite și eșecuri culinare, iar parte din insight-ul campaniei noastre au fost chiar aceste momente care i-au adus pe oameni mai aproape, chiar dacă, de multe ori, virtual.
În spotul TV, noul Spornic Omega 9 devine elementul comun al bucătăriilor noastre, alături de rețetele celui mai faimos blogger de cooking din România, Geanina Staicu-Avram (JamilaCuisine).
Pornind din bucătăria Jamilei, uleiul Spornic Omega 9 trece din mână în mână, și, prin intermediul rețetelor video atât de urmărite de români, ajunge în cât mai multe bucătării, devenind astfel alegerea principală când vine vorba de folosirea uleiului la gătit.
Un ulei premium, inovator, ideal pentru orice bucătărie și produs 100% în România, din semințe speciale de floarea-soarelui cultivate de fermierii români, a făcut pereche perfectă cu JamilaCuisine, blogul de cooking nr. 1 în România, cu peste 1 milion de subscriberi pe canalul de YouTube.
De la începutul anului 2020 produsele noastre din gama Spornic beneficiază de o nouă etichetă. Toate cele 3 branduri de ulei rafinat de floarea-soarelui – Spornic Bun la Toate, Spornic Pentru Prăjit și Spornic Omega 9 (High Oleic) – se găsesc în magazinele din retail-ul modern cât și tradițional din întreaga țară.