Spornic Omega 9: Lansare campanie “Din bucătărie în bucătărie”
26/11/2020
La finalul acestei toamne am lasat cea mai recentă campanie de comunicare a brandului Spornic Omega 9, primul ulei 100% High Oleic din România.
Lansarea noului produs are loc într-un an mai puțin obițnuit, care a readus în prim plan bucuria gătitului acasă. Românii au inundat Internetul cu reușite și eșecuri culinare, iar parte din insight-ul campaniei noastre au fost chiar aceste momente care i-au adus pe oameni mai aproape, chiar dacă, de multe ori, virtual.
În spotul TV, noul Spornic Omega 9 devine elementul comun al bucătăriilor noastre, alături de rețetele celui mai faimos blogger de cooking din România, Geanina Staicu-Avram (JamilaCuisine). Pornind din bucătăria Jamilei, uleiul Spornic Omega 9 trece din mână în mână, și, prin intermediul rețetelor video atât de urmărite de români, ajunge în cât mai multe bucătării, devenind astfel alegerea principală când vine vorba de folosirea uleiului la gătit.
Un ulei premium, inovator, ideal pentru orice bucătărie și produs 100% în România, din semințe speciale de floarea-soarelui cultivate de fermierii români, a făcut pereche perfectă cu JamilaCuisine, blogul de cooking nr. 1 în România, cu peste 1 milion de subscriberi pe canalul de YouTube.